Ce sa mananci ca sa slabesti, in functie de forma corpului tau

Grasimile sunt depozitate in corpul tau in mod diferita fata de altele, de aceea este foarte important sa adoptam o dieta care sa depinda foarte mult de forma corpului nostru.

Dieta in functie de forma corpului este cea mai buna solutie pentru a slabi in mod eficient si sanatos. Dar nu este vorba doar de acest aspect. Organismul se va adapta destul de usor unui plan alimentar in functie de forma corpului, iar nivelul de energie se va imbunatati.

Dieta in functie de forma corpului: silueta mar

Persoanele care au silueta de tip mar au tendinta de a acumula grasime in jurul taliei. Astfel, vor fi mai plinute acolo, cu toate ca picioarele si mainile sunt destul de subtiri.

Alimente recomandate in functie de forma corpului – silueta mar: in special proteinele care se regasesc in carne de pui, carne de vita slaba, carne de porc si peste, grasimi sanatoase din oua, avocado, nuci, seminte, ulei de cocos, masline si ulei de masline, branza. De asemenea, consuma cat mai multe verdeturi: spanac, varza, salata!

Persoanele cu silueta mar au de multe ori pofte de alimente bogate in zaharuri, sucuri cu acid, cofeina. Aceste pofte vin in special dimineata si dupa pranz. Odata cu restabilirea nivelului de zahar din sange, se vor topi si kilogramele.

Cei cu silueta de tip mar ar trebui sa evite bauturile care au cofeina, carbohidratii, batoanele si bauturile energizante dar si bauturile indulcite, chiar si iaurturile de acest tip.

Dieta in functie de forma corpului: silueta pară

Cei care au o silueta de acest fel au tendinta să acumuleze grasime în zona șoldurilor și a coapselor,in timp ce in partea superioara a corpului, silueta este mult mai mica.

Alimente recomandate in functie de forma corpului – silueta para: in special ar trebui consumate alimentele bogate fibre, cum ar fi ovazul, quinoa, hrisca sau orezul brun si cantitati mici de proteine slabe si grasimi curate. Evitati in schimb consumul de lactate.

Persoanele care au o silueta de tip para trebuie sa evite sa consume lactate bogate in grasimi, cum ar fi branza sau smantana, dar si carnea care contine pesticide si hormoni. Nu trebuiesc consumate nici bauturile care contin cofeina, alcool sau tofu.

Cei cu acest tip de siluetă prezina un nivel mult mai ridicat de estrogen in organism, astfel că dieta lor ar trebui sa se bazeze pe alimente care să scada excesul de hormoni de estrogen.

Dieta in functie de forma corpului: piramida inversată

silueta piramida inversata

Persoanele care au acest tip de conformatie au umeri lati si solduri inguste si este o conformatie mai des intalnita la barbati. In cazul acestora, grasimea se acumuleaza mai mult in zona pieptului si pe brate.

Alimente recomandate in functie de forma corpului- piramida inversata: carbohidrati orez brun, hrisca, ovaz, lactate cu continut mic de grasimi, fructe si legume bogate in fibre si sucuri proaspete.

Ar trebui sa eliminati carnea grea, alimentele sarate, batoanele proteice, branzeturile si lactatele cu continut ridicat de grasimi si bauturile pe baza de cofeina.

Persoanele cu acest tip de siluetă au in general probleme cu nivelul cortizolului din organism. Cortizolul este un hormon eliberat de glandele suprarenale. Nivelul ridicat al cortizolului face ca organismul ca castige tot mai mult in greutate.

Dieta in functie de forma corpului: silueta clepsidră

silueta clepsidra

Silueta de tip clepsidra presupune proportii echilibrate si o talie mai puternic pronuntata. Cand aceste persoane se ingrasa, kilogramele se distribuie de obicei in mod unifor, atta pe brate, cat si pe piept, genunchi, glezne si fata.

Persoanele care au o silueta clepsidra ar trebui sa consume mai multe fructe, legume proaspete si cereale integrale, cum ar fi fulgi de ovaz, quinoa, hrisca, dar si proteine slabe si condimente.

Pe de alta parte, elimina carnea grasa si consumul de carbohidrati rafinati, băuturile cofeinizate, lactatele, carbohidrații rafinați, dulciurile.

Comments

comments

Author: johnyhilfiger