Ce se intampla in corpul tau, daca iti atingi cerul gurii cu varful limbii si tragi adanc aer in piept! N-as fi crezut vreodata

Foarte mulți oameni cheltuiesc sume considerabile de bani pentru a cumpăra medicamente care să-i ajute să se relaxeze și să se odihnească mai bine. Si este de înțeles…ritmul alert al vieții din ziua de azi nu ne mai oferă șansa să avem un somn liniștit.

Somniferele însă sunt de multe ori dăunătoare pentru sănătate sau, pur și simplu, ele funcționează doar pe o perioadă scurtă de timp. Din fericire, există și alte trucuri care vă pot aduce liniște și un somn odihnitor.

CITESTE SI >>>

Acest test simplu iti dezvaluie clar de ce afectiuni suferi fara sa ai habar! Dureaza 60 de secunde

Amesteca miere cu aspirina si pune pe fata timp de 10 minute. Ceva miraculos se va intampla

Arunca o aspirina in masina de spalat! Efectul este MIRACULOS

Tehnica de respiratie 4-7-8 care te relaxeaza si te ajuta sa dormi

Una dintre metodele pe care vi-o prezentăm astăzi este o tehnică de respirație, așa numita tehnică 4-7-8. Este o tehnică foarte ușor de pus în practică , dar cu efecte nebănuite.

Pentru a putea urma tehnica 4-7-8 va trebui să arcuim limba până în punctul în care atingem cerul gurii. Odată ajunși în acest punct trebuie să menținem limba sa atinga bolta palatina pe tot parcursul exercițiului.

Apoi, expirăm ușor pe gură, închidem gura și inspirăm adânc pe nas numărând până la 4. Următorul pas al exercitiului de respiratie presupune să ne ținem respirația timp de 7 secunde, apoi să expirăm lent timp de 8 secunde.

Tehnica de respiratie 4-7-8 este indicată pentru alungarea insomniei și pentru reducerea tensiunii nervoase și se recomandă să se facă de 3 ori pe zi in două reprize.

Dacă v-a plăcut articolul, nu uitați să-l distribuiți să vadă și prietenii voștri.

Comments

comments

loading...