Consuma asta in fiecare dimineata si afla cum dispare grasimea din organism! Bun si in prevenirea cancerului…

Nutritionistii spun ca micul dejun este cea mai importanta masa din zi. Dintr-un anumit punct de vedere care este evident au mare dreptate. Un mic dejun imbelsugat iti confera energie pe toata durata zilei si un tonsu crescut.

Conteaza insa si calitatea micului dejun. Aceasta masa este recomandata si pentru cei cu probleme de greutate, iar in masura in care consuma ce trebuie pot sa slabeasca.

Micul dejun care te ajuta sa slabesti

Conceptia generala este ca daca ai probleme cu greutatea, cel mai simplu lucru ar fi sa nu mananci dimineata nimic. Este insa o conceptie gresita. Lipsa micului dejun duce la o infometare a organismul, iar cu prima ocazie in care il hranesti, acesta va incepe sa stocheze cat mai multa grasime. Este mecanismul de aparare al corpului tau cel care isi modifica perceptia asupra alimentatiei.

Un studiu recent publicat in Analele de Nutritie si Metabolism arata ca cel mai bun aliment pe care sa-l consumi dimineata este ovazul. Studiul a inclus observatiile facute pe un grup de 36 de barbati care au fost divizati in 3 grupuri. Tuturor grupurilor li s-a oferit alimente care sa nu depasesca 350 de calorii pe zi.

Primului grup li s-a oferit dimineata sa manance fulgi de ovaz, celui de-al doilea fulgi de porumb iar celui de-al treilea grup li s-a dat sa bea doar un pahar de apa. Pe toata durata experimentului le-au fost analizata tensiunea arteriala dar si nivelul satietatii pe toata durata zilei.

Rezultatele au dezvaluit că grupul care a consumat ovaz la micul dejun au avut cela mai putine pofte de-a lungul zilei si au consumat cu 30% mai putine calorii la cina decat ceilalti din cele 2 grupuri.

Subiectii care au consumat fulgi de porumb dimineata era dupa doar trei ore foarte infometati. Aceeasi senzatie au simtit-o si cei care au baut doar apa la micul dejun.

Explicatia este foarte simpla. Ovazul sta mai mult timp in stomac, in comparatie cu fulgii de porumb care sunt mai repede asimilati de organism crescand nivelul glucozei din sange.

Exista si alte studii care sustin ideea ca consumul de ovaz la micul dejun este cea mai buna alegere pentru sanatatea organismului nostru, dar si pentru cei care vor sa slabeasca.

In ceea ce priveste persoanele care vor sa slabeasca consumul de ovaz promite o reducere a consumului de calorii cu pana la 30%, ceea ce poate determina o scadere a greutatii in scurt timp.

Ovazul, pe langa faptul ca este o cereala foarte sanatoasa, este si gustoasa. De asemenea, ovazul poate fi foarte usor combinat cu alte alimente, cu iaurt, carne sau salate. Ovazul poate, de asemenea, inserat in deserturi.

Beneficii asupra sanatatii

Ovazul este bogat in fibre si te va ajuta sa te simti satul mai mult timp, reducand senzatia de foame. Fibrele sunt, de asemenea, extrem de benefice pentru digestie ajutand la imbunatatirea acesteia.

Fibrele existente in ovaz ajuta la topirea depozitelor de grasime din organism si reduce colesterolul rau din sange. Tinandu-ti vasele de sange si inima sanatoase, ovazul previne aparitia bolilor cardio-vasculare.

Fibrele vegetale care se afla in compozitia ovazului au rolul de a scadea presiunea sanguina cu pana la 30%.

Nu in ultimul rand un studiu efectuat recent si publicat in Jurnalul Medical Britanic a aratat ca ovazul consumat constant reduce riscul dezvoltarii cancerului de colon, la sani, prostata sau ovare

Comments

comments

Author: johnyhilfiger