Ideea de bacanie situata in statia de metrou este una destul de ciudata. Nu cred ca exista vreo persoana care ar prefera sa cumpere legume sau fructe dintr-o statie de metrou fara sa fie sceptic in privinta produselor respective. Stim cu totii ca statiile de metrou nu sunt tocmai cela mai salubre spatii pentru comercializarea de alimente.

In Coreea de Sud exista un astfel de supermarket, de unde cetatenii isi pot cumpara legume si fructe proaspete fara sa-si faca probleme ca le cumpara de la metrou. Si acest lucru pentru ca supermarket-ul este unul virtual, iar coreenii isi pot cumpara produsele prin intermediul smartphone-ului.

Cum cobori in statia de metrou, se observa pe pereti niste rafturi virtuale, cu sticel de suc sau fructe in marimi naturale, dar care insa sunt proiectate pe un ecran. Cu ajutorul telefonului mobil oricine poate scana codul QR al produselor pe care si le doreste, plaseaza comanda, si pana ajunge acasa va primi si produsele. Simplu si comod, nu?

Este vorba despre lantul european de bacanii virtuale Tesco. O idee care are din ce in ce mai mult succes in lumea intreaga. De ce sa te plimbi cu caruciorul prin aglomeratia din supermarket sau sa depui eforturi pentru a cara produsele acasa, cand cel mai simplu este sa le comanzi online si ele sa vina la usa ta in cateva ore.

Asta este si ideea lantului de bacanii Tesco, iar clientii se pare ca au prins ideea si sunt entuziasmati de ea.

Comments

comments