IT&C

Cum arata Facebook-ul la inceputuri si care sunt principalele transformari ale reteli de socializare de-a lungul timpului IN IMAGINI

Din 2004, de cand a aparut si pana in prezent, Facebook si-a castigat suprematia in randul retelelelor de socializare, ajungand sa fie in zilele noastre aproape singura preocupare a unor utilizatori.

Desi a fost initial lansata ca retea de comunicare pentru studentii de la Facultatea Harvard, s-a extins rapid si pentru alte facultati din zona Boston, SUA. Putin a trecut insa ca Facebook sa devina o retea globala prin intermediul careia sa se conecteze si sa socializeze oameni din intreaga lume.

La sfarsitul anului trecut, Facebook avea peste 1 miliard de utilizatori activi.

 

Iata cum arata pagina de Facebook in 2004, la lansare. Se numea TheFacebook.com

paginafacebook2004

 

In 2005, Facebook se adresa exclusiv studentilor de la Harvard si de la unele facultati din imprejurimi.

paginafacebook2005

 

Cum arata profilul lui Mark Zuckerberg, co-fondatorul retelei, in 2006

paginafacebook2006

 

In 2006, se intampla un lucru revolutionar. Este introdus NewsFeed-ul, prin care toate informatiile postate de prieteni putea fi vazute intr-o singura pagina

paginafacebook2007

 

In 2009, Facebook are parte de un facelift important. Pagina incepe sa semene mai mult cu Twitter, iar NewsFeedul devine mult mai dinamic, in timp real.

paginafacebook2009

In 2010 sunt introduse notificarile in bara superioara, astfel ca atunci cand primeai un mesaj, sa fii imediat atentionat.

paginafacebook2010

 

Tot in 2010, se fac noi modificari. De data aceasta, fondatorii doresc ca pagina de profil sa puna accent pe vizual, cu pozele in care esti mentionat primele inainte de NewsFeed.

paginafacebook2010-1

 

In 2011, este lansat NewsTicker-ul pentru a putea fi la curent cu tot ce posteaza prietenii tai, chiar daca navighezi prin alte module ale retelei.

paginafacebook2011 

In acelasi an, apare Timeline-ul. Desi a starnit multe controverse, noul Timeline a prins pana la urma destul de bine, astfel ca acum a ajuns sa fie folosit fara probleme de toti utilizatorii.

paginafacebook2011-1

 

Incepand cu anul trecut, Facebook a inceput sa se gandeasca si la profit, incluzand in NewsFeed diverse reclame.

paginafacebook2012

Comments

comments