FOR MEN

Forbes: Cele mai valoroase branduri din lume

Apple a fost desemnat cel mai valoros brand din lume, urmat de Microsoft, Coca-Cola Ĺźi IBM, potrivit unui top realizat de revista de business Forbes, citat de Money.ro.
Cele două companii care domină piaţa de tehnologie pe plan mondial, Apple şi Microsoft se află într-o concurenţă acerbă. Apple este evaluat la 57,4 miliarde de dolari, în timp ce gigantul lui Bill Gates, Microsoft, la 56,6 miliarde de dolari.
Celelate locuri din topul realizat de Forbes, Coca Cola Ĺźi IBM sunt estimate la 55,4 miliarde de dolari, respectiv 43 de miliarde de dolari.
Deşi Google este cunoscut pentru agresivitatea cu care acţionează pe piaţa, este departe de principalii rivali, Apple şi Microsoft. Google se află pe locul cinci, cu un brand de 39,7 miliarde de dolari.
Una dintre cele mai mari căderi în top a fost înregistrată de Toyota, care a ajuns pe locul 11, cu o valoare a brandului de doar 24,1 miliarde de dolari, după ce anul trecut a rechemat în service 10 milioane de vehicule din cauza unor defecţiuni.

Comments

comments