
Dragos George Stancu a deschis deja un prim magazin cu acest brand in cartierul Militari din Bucuresti.
„M-am gÄ‚ËÂÂndit sa folosesc brandul Aprozar, mai ales ca toata lumea Ă®ncearca Ă®n prezent sa gaseasca nume straine pentru produsele sau serviciile oferite. Am uitat sa promovam produsele romÄ‚ËÂÂnesti, care sunt din ce Ă®n ce mai cautate de consumatori”, spune Stancu.
Directorul a infiintat compania Aprozar Natura Business pentru a administra reteaua de magazine si isi doreste sa deschida 50 de astfeld e unitati pana in 2011.
„ĂŽncepÄ‚ËÂÂnd de luna viitoare vom deschide Ă®n medie cÄ‚ËÂÂte cinci magazine lunar. Momentan vizam doar Capitala, investitia Ă®ntr-un magazin fiind de 30.000 de euro, fara a include stocul de marfa”, spune administratorul companiei
Noul Aprozar difera foarte mult de acele „aprozare” dinainte de 1998, improvizate in baraci vopsite de obicei in verde. Aprozarul lui Stancu are pe langa produse vegetale si conserve, bauturi racoritoare,produse de bacanie. Noutatea provine din conceptul open space, cu autoservire, fata de vechile aprozare unde reai servit de o singura vanzatoare.