Fostul director al PIC Craiova reinventeaza brandul „Aprozar”

Un fost director general al supermarketului PIC Craiova intentioneaza sa readuca in memoria romanilor un brand care era foarte cunoscut in perioada comunismului, Aprozar, scrie Zf.ro.
Dragos George Stancu a deschis deja un prim magazin cu acest brand in cartierul Militari din Bucuresti.
„M-am gândit sa folosesc brandul Aprozar, mai ales ca toata lumea Ă®ncearca Ă®n prezent sa gaseasca nume straine pentru produsele sau serviciile oferite. Am uitat sa promovam produsele românesti, care sunt din ce Ă®n ce mai cautate de consumatori”, spune Stancu.
Directorul a infiintat compania Aprozar Natura Business pentru a administra reteaua de magazine si isi doreste sa deschida 50 de astfeld e unitati pana in 2011.
„Ä‚Ĺ˝ncepând de luna viitoare vom deschide Ă®n medie câte cinci magazine lunar. Momentan vizam doar Capitala, investitia Ă®ntr-un magazin fiind de 30.000 de euro, fara a include stocul de marfa”, spune administratorul companiei
Noul Aprozar difera foarte mult de acele „aprozare” dinainte de 1998, improvizate in baraci vopsite de obicei in verde. Aprozarul lui Stancu are pe langa produse vegetale si conserve, bauturi racoritoare,produse de bacanie. Noutatea provine din conceptul open space, cu autoservire, fata de vechile aprozare unde reai servit de o singura vanzatoare.

Comments

comments

Author: johnyhilfiger