Francezii interzic Facebook si Twitter la TV

Francezii au interzis folosirea cuvintelor Facebook si Twitter la televizor si radio. Potrivit deciziei, aceste doua cuvinte vor fi folosite doar daca sunt relevante pentru informatia respectiva, potrivit Huffington Post.

 

CNA-ul francez a recurs la aceasta decizie drastica motivand ca cele doua retele sunt deja prea cunoscute si nu este corect sa li se faca reclama gratuit la televizor.
Christine Kelly, purtatorul de cuvant al Consiliului Superior al Audiovizualului din Franta, a explicat interdictia. „De ce sa facem reclama Facebook-ului, care si asa valoreaza miliarde de dolari, cand sunt atat de multe alte retele sociale care lupta sa devina cunoscute? Este o competitie neloiala. Daca permitem Facebook si Twitter sa fie citate in media, deschidem cutia Pandorei. Alte siteuri de socializare s-ar putea intreba de ce promovam Facebook si nu pe ele?”, spune Kelly.
Specialistii spun insa ca legea este o absurditate. Jurnalistii de la TechCrunch.com scrie ca, in loc ca marile companii sa spuna direct „ne gasiti pe Facebook.com/Audi” sau „Twitter.com/Pepsi”, vor trebui sa foloseasca formule ocolitoare, precum „ne gasiti pe siteurile de socializare”. „Sau, pur si simplu, ii vor trimite pe oameni pe paginile lor de internet, sperand ca acestia sa se descurce mai departe si sa ajunga pe Twitter sau Facebook”.

Comments

comments

Author: johnyhilfiger