La noapte, adormi aproape instantaneu, cu aceste trucuri foarte simple

Somnul este foarte important pentru organismul uman, pentru o functionare hormonala potrivita, reglarea circulatiei sanguine si altele.

Multe dintre remediile naturale pentru un somn odihnitor presupun, pe langa consumarea lor, evitarea cofeinei si se bazeaza de obicei pe exercitii specifice si crearea unui mediu relaxant. Cu toate ca multi au incercat astfel de metode, unii dintre ei nu au reusit sa adoarma mai repede decat de obicei.

Remediile naturale pe care vi le vom prezenta mai jos sunt foarte eficient, cu toate ca sunt putini oameni care au auzit de ele sau le-au pus in practica.

Diseara adormi instant cu ajutorul acestor sfaturi practice

Stai cu picioarele ridicate.

Desi pare o prostie, oamenii merg, se aseaza se misca aproape intreaga zi, astfel ca cea mai mare cantitate de lichid limfatic si sange este colectat in acea zona. Astfel, este indicat ca inainte de culcare sa stati cu picioarele ridicate, pret de 15-30 de minute. Puteti face acest lucru fie stand pe pamant si asezandu-va picioarele pe canapea, fie pe perete, formand un unghi de 90 de grade.

Probabil ati mai auzit ca pentru a dormi bine ar trebui sa mancati ceva dulce si ceva sarac. Ei bine, este adevarat! Teoria se refera, de fapt la reglarea nivelului de zahar din sange. Sarea este cea care diminueaza nivelul cortizolului din sange, iar zaharurile naturale prezente in miere creste in mod usor nivelul insulinei, care ajuta la scaderea nivelului de cortizol (un hormon care se elibereaza in organism ca raspuns la stres).
In lipsa acestui hormon, carbohidratii imbunatatesc producerea de melatonina, hormon benefic organismului care regleaza bioritmul.

Astfel amestecati jumatate de lingura de miere de albine, sirop de artar sau de cocos cu un praf de sare si consumati amestecul cu 15-20 de minute inainte de culcare. Puteti adauga amestecul intr-o cana de ceai de musetel.

CITESTE SI >>>

Ati observat spuma in urina! Iata ce inseamna acest lucru

Roseata si mancarimi in zona intima! Iata de ce nu trebuie sa ignorati niciodata aceste simptome

Un pahar pe zi ca sa scapi de cea mai comuna afectiune si sa-ti intaresti imunitatea

Metoda respiratiei

Acest truc consta in nivelul scazut si constant al respiratiei care ajuta la oxigenarea sangelui, producand relaxare in tot organismul. Asezati-va intr-un loc confortabil, respirati pe nas pana numarati pana la 4, tineti-va respiratia pana numarati la 7, expirati aerul pana la 8. Repetati tot procesul de 3-4 ori, pana va simtiti relaxati.

Sucul de cirese

Potrivit unor studii, sucul de cirese poate sa ajute la combaterea insomniei, imbunatatind nivelul de melatonina din corp. Ar trebui sa consumati o lingura de sirop natural de cirese inainte de culcare, in special in zilele de efort intens, intrucat, pe langa faptul ca ajuta la relaxarea organismului, este benefic in refacerea tesutului muscular.

Speram ca aceste trucuri va pot ajuta sa dormiti mult mai bine

Comments

comments

Author: johnyhilfiger