ACTUAL

Marturii: Gabriel Oprea mergea si la frizer cu coloana oficiala

Un martor sub protectia anonimatului dezvaluie noi detalii referitoare la modul in care ministrul de Interne, Gabriel Oprea isi folosea subalternii in interes personal.

Dupa cum puncteaza Digi24.ro, citand marturiile unui angajat al carei identitate nu a fost dezvaluita, vicepremierul era plimbat cu masinile de serviciu si la frizer.

Mărturie sub protecția anonimatului: „Din sediu, pentru el, se pleacă la 6:35 dimineaţa. Alimentează mereu, indiferent de kilometrii parcurşi. E o regulă, rezervoarele trebuie să fie pline dimineaţa. Passat-ul se alimentează de la minister, nu are cotă”.

Mărturie sub protecția anonimatului: „La locuinţa de la Snagov stă fi-su. Mai rămâne şi el peste noapte şi e preluat de la Săftica. Viteza în afara localităţii este de 150-180 km/h. (În presă s-a vorbit că şi băiatul ar fi beneficiat de coloană. E adevărat?) Nu. Înainte să-şi ia permis, ar fi avut ceva maşină de la minister. Un Passat care îl ducea unde voia. Dar nu coloană”.

Martorii spun că maşinile goneau încotro avea treabă şeful lor: la întâlniri oficiale, vizite private sau la sediile de partid.

Mărturie sub protecția anonimatului: „De la partid mai pleacă una sau două maşini după sedinţe şi se anunţă prin staţie câte maşini se ataşează la coloană. Ni se spune:”în afară de oficială, mai aveţi una sau două maşini în plus!”

Mărturie sub protecția anonimatului: „De cele mai multe ori din cauza asta stăm peste program, în cazurile astea se face raport pentru ore suplimentare. Se rămâne mereu pentru retur, nu se ştie niciodată la ce oră se întoarce de la Jilava. Ştiu că a mai mers şi la Giurgiu. Atunci are BMW (n.r. maşină de însoţire) de la Direcţie. Ei se ocupă doar de ieşirile din Bucureşti. Pe 22-23 august a fost în judeţul Alba cu coloană de la Direcţie. A fost dus şi la Mamaia, la mare, a fost preluat la revenire.”

Un alt agent cu identitate protejată susţine că de la izbucnirea scandalului, ministrul a renunţat la escortă şi ar trebui să stea în trafic ca orice bucureştean de rând. Cu toate acestea, mai are mici beneficii ale funcţiei.

„Se dă codul lui de maşină şi acum. Oamenii care ştiu şi sunt în intersecţii îl scot din semafoare”, spune acesta.

Comments

comments