
Pe site-ul Orange, la adresa http://www.orange.ro/acoperire/index.html, clienÄąĹÂÂii pot afla dacÄ au semnal, ce fel de tehnologie este disponibilÄ Ă®n aria selectatÄ Ĺźi, mai ales, pot vedea calitatea semnalului. AplicaÄąĹÂÂia este foarte uĹźor de folosit, clienÄąĹÂÂii avÄ‚ËÂÂnd la dispoziÄąĹÂÂie douÄ variante: acceseazÄ harta interactivÄ a ÄąĹÂÂĂ„ÂÂÂrii sau completeazÄ cÄ‚ËÂÂmpurile de cĂ„ÂÂÂutare cu numele localitĂ„ÂÂÂÄąĹÂÂii sau al strĂ„ÂÂÂzii. InformaÄąĹÂÂiile oferite sunt structurate pe mai multe nivele, Ă®n funcÄąĹÂÂie de tipurile de tehnologie: 2G pentru apeluri Ĺźi SMS-uri sau e-mail Ĺźi navigare pe internet, 3G pentru navigare pe internet Ĺźi apeluri video sau 3G+/HSPA pentru navigare mai rapidĂ„ÂÂÂ. Calitatea semnalului este clasificatÄ pe cinci grade de intensitate, de la o intensitate redusÄ la una excelentĂ„ÂÂÂ.
Una dintre direcÄąĹÂÂiile strategice ale Orange este de a Ă®mbunĂ„ÂÂÂtĂ„ÂÂÂÄąĹÂÂi calitatea reÄąĹÂÂelei, un element important fiind pĂ„ÂÂÂrerea consumatorilor. Noua aplicaÄąĹÂÂie faciliteazÄ comunicarea cu clienÄąĹÂÂii prin funcÄąĹÂÂia specialÄ de feedback. AceĹźtia au posibilitatea sÄ trimitÄ sugestiile referitoare la extinderea acoperirii sau la calitatea semnalului Ĺźi sÄ raporteze eventuale Ă®ntreruperi de semnal. ClienÄąĹÂÂii introduc localitatea sau adresa, aleg tipul de servicii despre care vor sĠîşi exprime opinia Ĺźi completeazÄ cÄ‚ËÂÂmpul de descriere. Formularele sunt direcÄąĹÂÂionate cĂ„ÂÂÂtre departamentul Serviciul ClienÄąĹÂÂi al Orange RomÄ‚ËÂÂnia pentru a fi analizate. Cei care trimit formularul Ĺźi lasÄ datele de contact vor primi un e-mail de confirmare. ĂŽn plus, pe site existÄ Ĺźi douÄ tutoriale de familiarizare cu funcÄąĹÂÂiile aplicaÄąĹÂÂiei.
Ä‚ËÂĂ˂¬ĹľVrem sÄ oferim un grad ridicat de transparenÄąĹÂÂÄ Ă®n ceea ce priveĹźte serviciile Ĺźi produsele Orange. Noua aplicaÄąĹÂÂie asigurÄ aceastÄ transparenÄąĹÂÂÄ Ă®n ceea ce priveĹźte acoperirea prin informaÄąĹÂÂii despre calitatea semnalului Ĺźi despre tehnologiile existente. Astfel, clienÄąĹÂÂii se pot informa mult mai rapid Ă®nainte de a achiziÄąĹÂÂiona un produs sau serviciu dacÄ reÄąĹÂÂeaua din zona Ă®n care locuiesc suportÄ serviciu dorit. Feedback-ul pe care Ă®l primim de la clienÄąĹÂÂii noĹźtri ne ajutÄ la Ă®mbunĂ„ÂÂÂtĂ„ÂÂÂÄąĹÂÂirea calitĂ„ÂÂÂÄąĹÂÂii semnalului. Anul acesta Orange plĂ„ÂÂÂnuieĹźte investiÄąĹÂÂii semnificative atÄ‚ËÂÂt Ă®n reÄąĹÂÂea, cÄ‚ËÂÂt Ĺźi Ă®n serviciile de asistenÄąĹÂÂÄ pentru clienÄąĹÂÂi.Ä‚ËÂĂ˂¬ĹĄ a declarat Liviu Turcu, Product Manager, Orange RomÄ‚ËÂÂnia.