Primul magazin pop-up din Romania, deschis pe Calea Victoriei

Conceptul de magazin pop-up intră şi pe piaţa din România odată cu lansarea unei astfel de unităţi pe Calea victoriei. Magazinul a fost iniţiat de compania Henkel sub brandul Syoss Hair Academy, potrivit Mediafax.ro.
Magazinele de tip pop-up au o perioadă limitată de funcţionare, de la 1 la 30 de zile, conceptul fiind inventat încă din 2003 şi fiind foarte folosit în mai multe metropole ale lunii.
„Magazinele pop-up sunt magazine care se deschid pe o perioadă limitată, de la o zi până la 30 de zile, de către retaileri sau non-retaileri. Avantajele acestui tip de magazin sunt efectul de «buzz», crearea sentimentului de «nou», de exclusivitate Ĺźi elementul supriză caracteristice unei promoĹŁii.
De obicei, un pop-up store este mai puĹŁin costisitor decât o reclamă la televiziune, iar efectul este acelaĹźi”, a explicat Carmen Ravon, consultant Ă®n cadrul King Sturge, citat de Mediafax.ro.

Comments

comments

Author: johnyhilfiger