
Magazinele de tip pop-up au o perioadÄ limitatÄ de funcÄąĹÂÂionare, de la 1 la 30 de zile, conceptul fiind inventat Ă®ncÄ din 2003 Ĺźi fiind foarte folosit Ă®n mai multe metropole ale lunii.
„Magazinele pop-up sunt magazine care se deschid pe o perioadÄ limitatĂ„ÂÂÂ, de la o zi pÄ‚ËÂÂnÄ la 30 de zile, de cĂ„ÂÂÂtre retaileri sau non-retaileri. Avantajele acestui tip de magazin sunt efectul de «buzz», crearea sentimentului de «nou», de exclusivitate Ĺźi elementul suprizÄ caracteristice unei promoÄąĹÂÂii.
De obicei, un pop-up store este mai puÄąĹÂÂin costisitor decÄ‚ËÂÂt o reclamÄ la televiziune, iar efectul este acelaĹźi”, a explicat Carmen Ravon, consultant Ă®n cadrul King Sturge, citat de Mediafax.ro.