Pe site-ul Orange, la adresa http://www.orange.ro/acoperire/index.html, clienĂ„Ä…ÄąÂÂii pot afla dacÄ au semnal, ce fel de tehnologie este disponibilÄ Ă®n aria selectatÄ Ĺźi, mai ales, pot vedea calitatea semnalului. AplicaĂ„Ä…ÄąÂÂia este foarte uĹźor de folosit, clienĂ„Ä…ÄąÂÂii avÄ‚ËÂÂnd la dispoziĂ„Ä…ÄąÂÂie douÄ variante: acceseazÄ harta interactivÄ a Ă„Ä…ÄąÂÂĂ„ÂÂÂrii sau completeazÄ cÄ‚ËÂÂmpurile de cĂ„ÂÂÂutare cu numele localitĂ„ÂÂÂĂ„Ä…ÄąÂÂii sau al strĂ„ÂÂÂzii. InformaĂ„Ä…ÄąÂÂiile oferite sunt structurate pe mai multe nivele, Ă®n funcĂ„Ä…ÄąÂÂie de tipurile de tehnologie: 2G pentru apeluri Ĺźi SMS-uri sau e-mail Ĺźi navigare pe internet, 3G pentru navigare pe internet Ĺźi apeluri video sau 3G+/HSPA pentru navigare mai rapidĂ„ÂÂÂ. Calitatea semnalului este clasificatÄ pe cinci grade de intensitate, de la o intensitate redusÄ la una excelentĂ„ÂÂÂ.
Una dintre direcĂ„Ä…ÄąÂÂiile strategice ale Orange este de a Ă®mbunĂ„ÂÂÂtĂ„ÂÂÂĂ„Ä…ÄąÂÂi calitatea reĂ„Ä…ÄąÂÂelei, un element important fiind pĂ„ÂÂÂrerea consumatorilor. Noua aplicaĂ„Ä…ÄąÂÂie faciliteazÄ comunicarea cu clienĂ„Ä…ÄąÂÂii prin funcĂ„Ä…ÄąÂÂia specialÄ de feedback. AceĹźtia au posibilitatea sÄ trimitÄ sugestiile referitoare la extinderea acoperirii sau la calitatea semnalului Ĺźi sÄ raporteze eventuale Ă®ntreruperi de semnal. ClienĂ„Ä…ÄąÂÂii introduc localitatea sau adresa, aleg tipul de servicii despre care vor sĠîşi exprime opinia Ĺźi completeazÄ cÄ‚ËÂÂmpul de descriere. Formularele sunt direcĂ„Ä…ÄąÂÂionate cĂ„ÂÂÂtre departamentul Serviciul ClienĂ„Ä…ÄąÂÂi al Orange RomÄ‚ËÂÂnia pentru a fi analizate. Cei care trimit formularul Ĺźi lasÄ datele de contact vor primi un e-mail de confirmare. Ä‚Ĺ˝n plus, pe site existÄ Ĺźi douÄ tutoriale de familiarizare cu funcĂ„Ä…ÄąÂÂiile aplicaĂ„Ä…ÄąÂÂiei.
Ä‚ËÂÄ‚Ë‚¬ĹľVrem sÄ oferim un grad ridicat de transparenĂ„Ä…ÄąÂÂÄ Ă®n ceea ce priveĹźte serviciile Ĺźi produsele Orange. Noua aplicaĂ„Ä…ÄąÂÂie asigurÄ aceastÄ transparenĂ„Ä…ÄąÂÂÄ Ă®n ceea ce priveĹźte acoperirea prin informaĂ„Ä…ÄąÂÂii despre calitatea semnalului Ĺźi despre tehnologiile existente. Astfel, clienĂ„Ä…ÄąÂÂii se pot informa mult mai rapid Ă®nainte de a achiziĂ„Ä…ÄąÂÂiona un produs sau serviciu dacÄ reĂ„Ä…ÄąÂÂeaua din zona Ă®n care locuiesc suportÄ serviciu dorit. Feedback-ul pe care Ă®l primim de la clienĂ„Ä…ÄąÂÂii noĹźtri ne ajutÄ la Ă®mbunĂ„ÂÂÂtĂ„ÂÂÂĂ„Ä…ÄąÂÂirea calitĂ„ÂÂÂĂ„Ä…ÄąÂÂii semnalului. Anul acesta Orange plĂ„ÂÂÂnuieĹźte investiĂ„Ä…ÄąÂÂii semnificative atÄ‚ËÂÂt Ă®n reĂ„Ä…ÄąÂÂea, cÄ‚ËÂÂt Ĺźi Ă®n serviciile de asistenĂ„Ä…ÄąÂÂÄ pentru clienĂ„Ä…ÄąÂÂi.Ä‚ËÂÄ‚Ë‚¬ĹĄ a declarat Liviu Turcu, Product Manager, Orange RomÄ‚ËÂÂnia.